miercuri, 10 aprilie 2013

Prima lecție de permacultură!


Am ținut prima lecție de permacultura! 



Deși a fost frig, însă nu foarte, noi am ”spart gheața”. 

Puțini, dar motivați, AM INCEPUT!



A fost pentru noi organizatorii cam ce ne-am dorit. 


Cu acceptul participanțlor, un dialog, o dezbatere, dar mai ales, o ieșire din cotidian.
Peisaje transilvane, aplicații practice în grădină, o masă gătită în comun și o noapte la gura sobei în condiții de campanie.



 






 












Mult, puțin?

Marele câștigător, pe lângă ce ne-am propus, rămâne însă dialogul.

 
Am avut surpriza (foarte plăcută de altfel) de a întâlni oameni cu preocupări mult diferite de ale noastre, dar deschiși spre binele comun.


O provocare,  unde diversitatea a fost la ea acasă! // Loti Kovacs









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu