vineri, 26 aprilie 2013

A doua lectie de permacultura!


Ne-am reîntâlnit cu mult mai multă tragere de inimă.

Dacă la început nu a fost decat curiozitatea, acum am început să ne clarificăm ideile. De ambele părți.
Ne-am înmulțit atât ca membri, cât și ca idei - foarte multe, interdisciplinare.

Oare nu asta ne-am dorit? Un dialog, având ca suport permacultura?

In orice caz asta a ieșt, chiar dacă  deocamdată "grădina" nu este decât pretextul. 





În prima zi, puțină practică ne-a împins spre experiențe noi, la mai multe discuții și în final la un somn odihnitor. (sper :-) )




















A doua zi  am vizitat grădina din Medias unde funcționează cele mai multe din ideile noastre. Vom construi și o mică baltă care să aducă elementul apă în biotop.
 Diferențele în comparație cu o grădină clasică sunt acum din ce în ce mai evidente.







La cele mai multe plante ne-a reușit auto-însămânțarea întradevăr "în pas cu natura" ( chiar și la tomate ).
Deși postez cu întârziere, merită ! În primele zile după weekend, colegii noștri din București au aplicat deja în practică unele experiențe, iar eu am început să lucrez la baltă.

Vă țin la curent, dacă funcționează.
Să vedem ce o sa iasă. În general !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu